GOTT NYTT



Hejsan alla där ute! Känns som att min början på de nya året kommer att starta med jobbig hosta, täppa i snoken, ont i kroppen och feber!


De har gått lite influensa här omkring mig. Det startade med min karl som låg i feber i 4 dagar. Sedan blev min morbror magsjuk, EM fick samma som jag fast hennes börjar kanske bli lite bättre förhoppningsvis!


Sen Krigarprinsessan hade feber och ont i hela kroppen och fick vara hemma i någon dag. Så man kan ju säga att man har skiten omkring sig;D haha.

Nej, nog talat om baciller och bakterier!

Idag är det nyårsafton! Vi kommer att stänga jobbet sisådär kl 2 halv 3 sen beger vi oss upp till mina föräldrars hus som vi fått låna. Där vi ska laga en 3 rätters middag och ha ett trevligt nyår helt enkelt!

Hur som helst så är det nu dags för dagens Hiss och Diss!

Dagens Diss går så klart till de jag nyss skrivit om! BAKTERIER OCH BACILLER! Dom är onödiga när man inte vill ha dem. Och man vill speciellt inte ha dem på NYÅR!

Dagens Hiss går till det nya året som jag hoppas på att det blir en nystart, underbart mycket kärlek, bra skolgång, att våra chefer älskar oss och ger oss löneförhöjning! Helt enkelt bara bra! inget ska gå fel!

Nu ska jag och Krigarprinsessan fixa lite beställningar så hinner inte skriva så mycket mera! Men jag hoppas att alla kommer att få ett riktigt gott nytt år!





XoXo Snövit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0