He is a.......SHE! :D


Jag och min väninna (krigarprinsessan) har startat en blogg. En blogg där vi kommer att skriva om det mesta. Men varför vi just kommit på att starta en blogg är för att vi är trött på folk som skpringer runt och klankar ner på oss och vårat arbete. (även våra chefer) Vad vi än tycks göra så blir det fel. Men det tråkiga är ju då att våra chefer har ingen som helst utbildning i de han har starta utan han tror att allt ska flyta med på ett bananskal. Vi själva vet ej om vi orkar stanna kvar här eftersom att cheferna tycks bara krongla hela tiden. Då vi har lite småplaner på G. Men detta kanske ni kan få ta del utav senare. Vi känner även att i stället för att göra bort oss och börja skrika och betee oss illa så vill vi hellre skriva av oss. Vi tycker båda att det är en fantastisk lösning eftersom att vi har en del att säga ibland!


Ja då så har jag kommit till en av dagens Hiss och Diss!


Jag har bestämt att dagens första Hiss går till min andra väninna som fick en dotter i tisdags. Tyvärr så hade hon tänkt sig en liten pojke! Barnmorskan hade t.o.m sagt att de skulle bli en pojke och hon trode verkligen att de skulle bli en, så hon har bara köpt pojkkläder. Men som tur är så kan ju även tjejer ha vissa pojkkläder när de är små. Men vad jag har hört har allt gått bra och har även fått sett en bild på den lilla och hon var jätte, jätte söt!


Dagens Diss! Kan inte tänka mig att någon skulle vilja vara på den platsen. Men just nu har jag inte någon jätte bra diss. Men jag får lov att dissa någon och de är då hon/han som sänkt vår bredbandshastighet! Nej FY vaf segt det är ibland!



XoXo / Snövit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0