Årets stilprinsessa




Hej allihoppa!

Nu är vi tillbaka, vi tog lite julledigt för att kunna umgås med familj och vänner,
men nu ska det fortsätta som vanligt. Nyår om två dagar, vad ska ni alla hitta på?
Har äntligen hittat en nyårs klänning, hur skönt som helst, trodde aldrig jag skulle
hitta en men så var jag i kista gallerian med pojkvännen och vips, där hängde den (:

Nu till dagens HISS och DISS :

Dagens HiSS går till Diane Kruger som blev 2008 stilprinsessa.
grattis !


Dagens DISS  går till Anders Bagge som blev årets kändis? Hm, jag förstår inte
varför. är det bara jag som INTE gillar honom? Att han toppar listorna före Peter Jihde,
Björn Gustafsson, Kristian Luuk, Carolina Gynning m.fl är ofattbart.


Nåväl, dags att  jobba igen.

more to come
/krigarprinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0