Dagen efter...



Allt var supertrevligt i går. jätte lyckad kväll förutom att jag blev sådär jätte jätte full...... USCH! Men som skönast var så vart jag inte bakfull när jag skulle upp och jobba idag. Inte så stor lust att jobba idag. eller skulle kunna tänka mig att gå hem nu och ta en varm dusch och äta. eftersom attt vi nte får äta här nere på jobbet. vilket händer att jag skiter i nästan jämt^^ För vem ska inte ha rätten till att äta?

Ikväll blir det utgång igen. som sagt. party brudar. Vi ska fira våran väninna som fyller 19 med fest och bara glada miner.

Dagens HISS AND DISS.....

Dagens Hiss går till Facebook. Tycker att de är jätte roligt och intressant att klicka mig runt där. Allt går snabbt och de är super kul att prata med vänner och ta del av andras bilder:)

Dagens Diss går till Kitty då som tydligen hade lämnat Lets dance igår gråtandes. Jag förstår inte. varför ge sig in i en lek om man ändå inte kan ta kritiken?? förstår inte. Då kan jag ju tycka att de är värre att gå in i big brother huset. Från min sida i alla fall.


XoXo/ Snövit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0