fredag hela veckan



Hej alla glada!

Idag är det fredag och fredag innebär ledighet för dom flesta men inte för min del, denna helg jobbar jag fredaf och lördag. men söndag blir min lediga dag då jag ska passa på att handla lite julklappar.


Dagens DISS går faktiskt till det svenska vädret. VAR ÄR SNÖN? Kommer vi inte få uppleva en jul med snö på marken och kunna se snöflingor falla. Kommer vi inte kunna bygga några snögubbar ? JAG VILL HA EN RIKTIG JUL!

Dagens HISS går till vår omtalade Britney Spears och hennes comeback. Vi är så glada för hennes skull att hon tagit sig i kragen och vi hoppasverkligen att detta håller i sig och vi slipper se hennes skandal bilder i tidningarna och hennes kala huvud någotmera. I stället för en cigg i handen föredrar vi dig med vattenflaskani topp. KEEP UP THE GOOD STUFF BRITTAN!


more to come
/krigarorinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0