im lovin it ?

God kväll allesammans!

dagens inlägg blir ett kvällsinlägg, har inte haft tid idag för vi har inventerat på jobbet och därefter har vi lagat mat
och varit ute med hundarna och nu har vi äntligen slagit oss ner i soffan. skönt skönt!


Måste bara säga usch vad kallt det är ute, men kul att det kom lite snö idag i allafall (:  fast jag vill ju ha sommar.

Kul också med alla kommentarer på förra inlägget, känns som bloggen börjar gå lite framåt nu, har gått lite trögt när den är nystartad och så.

Vi skulle även vilja ha lite tips och råd om hur vi ska göra bloggen, vi är inte så haja på hur man designar med alla stilmallar och vad det nu är så vore tacksam för tips :)

Nu till kvällens HISS och DISS

Dagens HISS går till handels fack förbund som kommer till vårat jobb på måndag, ÄNTLIGEN ska dom ta tag i det, Vi har ringt och varit på som hökar för att få hjälp men nu kommer de på hälsoinspektion och ska prata med chefen om våra löneförändringar , wiho :D

Dagens DISS går till tro det eller ej men faktiskt MC donalds, De har blivit så dåligt om man gemför hur det var för ca 5 år sedan. Det tar längre tid att få maten, den är flottigare och ibland även kall.  Sist jag åt där fick jag blöta och mjuka pommes frites, mitt hamburgebröd var helt blött och gick nästan sönder när man tog i det pågrund av att det var så flottigt. Sen så väntetiden kan ju vara upp till 10 minuter, förut var det väl max 3 min sen fick man maten?
Nåväl min diss går i allafall dit kan man LUGNT säga, är verkligen trött på det stället.

more to come
/ krigarprinsessan


Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Tack!!



Kul att du tittade in i min blogg! Ha en bra dag!

2009-01-09 @ 11:33:45
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0